Friday, February 24, 2012

Riadah di Taman Bukit Jalil

Riadah...hurm takda la aku beriadah ke ape. Sbenarnya aku ajak en asben pusing-pusing Taman Bukit Jalil. Rasa rindu pulak sebab before pregnant dulu aku selalu jugak jogging kat sini petang-petang lepas kerja. So en hubby pon bawakla daku ke sana..

Oh ye pagi tu kami ke clinic utk check up biasa.

 Klinik Alam Medic. Suka sangat sebab bangunan baru semua nya baru.


 Me at taman. tak larat berjalan pulak dah. so lepak sambil tengok orang beryoga.


Yoga group

En hubby tukang bawak handbeg aku. tq bie..Love u so much.

Balik dari taman tu singgah solat Maghrib kat Petronas tepi Tesco Ampang. Sebab nya lepas tu kami mau terjah Restoran Asam Pedas Melaka kat Kg Pandan tu. Pergh..pedas and sedap..

Nati ku update di next entry.

3 comments:

Unknown said...

loh..nmpk muka je..amek la gmbo penuh..nmpk peyut yg tgh membuyong tu...hehehe

- dieyana - said...

pusing-pusing tu pun riadah juga tau! ambik angin.... pusing-pusing, senang skit nak beranok..
;-)

Unknown said...

zayda: hehehe saje mmg xnak amek gmbo peyut.....nnt nampak boyot..
tp wiken ni aku suh lg laki aku snap gmbo aku


dieyana: tula..musing2 jela hk buleh..tp sbelum pusing kene siap2 aim nk stop kt mane sbb xleh jalan2 sgt...cpt sakit kt rahim....uri xnaik spenuhnya

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template