Wednesday, June 15, 2011

Ajinomoto Family Day - 50 years - Part 2

Ok dah settle part outdoor, balik mandi and makan en hubby je makan.. terus keluar semula untuk layan indoor. Sebenarnya aku ni gayat orang nya so aku tak rasa ralat kalau tak dapat layan sangat game outdoor. Masa aku bujang aku dah layan semua game. Pelik jugak kenapa dulu aku tak gayat. Pelik kan.

Most of the game kene queue panjang. Aku ni dengar nak muntah sebab angin tak makan punya hal layan jela. Naseb aku dah minum susu strawberi aku tu sebelum keluar, so aku ada tenaga. Oh ye lupa sebelum tu kami ada g beli tiket Pirates of Carribean 3D, showing time pukul 1am, Gilos sure mengantuk tapi aku rasa malam tu aku nak spend time sangat dengan en hubby, so aku rasa aku boleh tahan tahap kemengantukan aku tu.

So ape kata kita layan gambar semasa indoor pulak yer.


 hehe saya tak gayat hokey..


 tak dapat masuk sebab tak tahan sejuk..dulu dah masuk..beku kepala ku

 Muka orang dipaksa yang game yang tak mencabar katanya.


Lepas layan game tu pukul 11 naik bilik sekejap.. oh ye malam tu kami check in kat First World Hotel. Rehat bilik sampai dekat kul 1am kami gerak ke cinema. Aku pakai baju 4 lapis..wakakakaka sebab aku jenis tak tahan sejuk tambah-tambah aku masih tak sehat.

Best giler citer ni..memang tak sia sia la layan 3D...terbaek.. I like Jack Sparrow..lakonan bersahajanya memang terbaek...

Next Episod..Jom Layan:

Ajimomoto Family Day - Episod 1
Ajimoto Family Day - Episod 3

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template