Surprise on Monday morning

8:58 PM

Gurlp...tengah syok buat kerja kat opis samalam aku dapat call from receptionst.

Miss Receiptionist: "Kak Fiza..leh keluar kejap tak ada hadiah nak suruh akak receive"
Aku: Hah..hadiah ape pulak ni...akak ke?
Miss Receiptionist: "A'ah akak la..ade bunga ni kak.."

Gulp...(sambil telan air liur).. sape pulak nak kasi ni...besday lambat lagi. Anniversary pulak dah lama lepas. belasah jela..

Bila di tengok tu baru ku tau siapa...Siapa lagi kalo bukan en hubby. Bie..i luv u so much..Thanks bagi bunga tu (mcm tau2 je aku teringin nak dpt bunga kt opis...wakakkakaka ngok ngek)

Ni haa..layan zassttt kejap gambar. ...6 red roses and 6 white roses....nyum...

 possing sket.paksa vendor aku snap gambar aku. naseb die sporting

 tuh die di sudut partition meja aku

 ni dah ade yang tak tahan nk bukak bagi bunga ni kembang..geram katanya

view lagi skali..skang aku dh wat balik bunga ni kt umah...rindunya kat en hubby

You Might Also Like

4 comments

Like us on Facebook