Thursday, June 23, 2011

Pra Tonton Filem Sekali Lagi

Kelmarin aku terbaca di Fan Page David Teo..pasal sesape berminat untuk join Pratonton "Sekali Lagi" diminta tinggalkan comment di web page yang diberi. So ape lagi.. aku layan zast..apply untuk aku and laki aku cz aku ingatkan sorang dapat satu tiket.


Semalam check email..tup tup kami berdua dapat email dari Metrowealth untuk hadir pra tonton "Sekali Lagi". Ape lagi YAHOO and leh bawak partner. Aku decide nak ajak kawan aku Eliza and hubby die. Terus sms pagi smalam and sepantas kilat die membalas sms ku.. "NAKKKKKK" means die nak join. So setel problem aku.

So malam ni jumpa di sanaaaaa.. Sunway Pyramid 8pm.
Thanks Mr David Teo.

Sinopsis Sekali Lagi


ArmArman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah lakonan mantap SHAHEIZY SAM, LISA SURIHANI, MIA SARA NASUHA dan BRONT PALARAE di pawagam.
 
Tak sabarnya nak jumpa Mia Sara yang comel.
 
Note: Esok aku akan citer pasal aku dapat hadiah dari Metrowealth pulak. Jumaat ni g collect. 

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

mung...sapa ke sudoh aku xleh like page david huhuhuhu...letih doh aku unlike page lain

Unknown said...

berat laaa

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template