Friday, June 24, 2011

Gambar sebalik Pra Tonton Sekali Lagi

Yahoo..semalam aku and hubby g Sunway Pyramid because both of us dapat tiket. Aku dapat VIP seat with partner and en hubby dapat tiket biasa with partner. Actually aku and en hubby nak masuk VIP seat sekali en hubby kasi kawan aku Eliza masuk..Suka la cik kak tu..tambah2 yusry ada kat situ..

Aku dapat duduk hall sekali ngan artis and media.. okla rasa sebab dapat hadiah dari Mr David malam tadi..siap dapat peluang bergambar depan skrin with artis..lebiu laa korang memang sporting. suka sangat. Cakap banyak tak guna.,Zassst gambar sekitar majlis Pra Tonton malam tadi.

 semua pemenang dpt bgambar kat depan...blur plak gambo ni

 cepat duduk...tapi jangan salah duduk...

 kami diintebiu oleh Dila from MIG

with Mr David...lebiu...nanti buat lagi contest terbaek ni..Saya suka sangat. TQ

with Farid Kamil

with Lisa

with Arman...

Ehem..menemankan Lisa..so suwet

 Mr David with US

 nilah tiket kami yang special tu


So..korunk harus tonton filem ini. 4.5 start aku kasi untuk buah tangan Mr David kali ni..

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

bakpo gambar blur gitumo tuh? mu upload lain atau mu copy link gambar tu?

Unknown said...

haula.nt nk ejah smula...

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template