Saturday, June 4, 2011

Day 3 - Admitted

Day 3 - kat CCU

Aritu kul 5 am nurse tolong lap badan aku. TQ nurse. Segan pon ada tapi mandangkan die pon baik aku pon memerlukan bantuan dia aku pasrah jela die lapkan satu badan aku jadi wangi....hehe

Jarum masih ditangan aku. Sakit gak tapi okla kalo x aku kelaparan nanti.

 From Day 2 sampai Day 5 mcm ni la aku kena.

 Ni lah gambaran after operation.masa ni anak tekak bengkak cz doc kikis jugak anak tekak.

Pukul 10pagi aku ditolak masuk ke ward. En hubby xtau masa tu. Tapi bila dah sampai pintu ward die dah tercegat kat situ. Rupanya die g CCU after aku baru ditolak kuar ke ward. So die pintas la..hehe sempat sampai sebelum aku masuk ke bilik.

Masa tu sakit semua ada nak menelan air tak payah cakap. cukup memeritkan sampai sekarang -day 13
Ni menu untuk aku pilih meals. Tapi xde selera nak makan and xleh nak makan ape2 aku orderkan and en hubby tolong aku makan.

Doc datang bagitau result from tonsil test aku bebas dari ape-ape penyakit cuma ade infection sikit.

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template