Thursday, June 9, 2011

Nur Kasih the Movie

Malam tadi sempat bawak adikku Elah g tengok filem Nur Kasih the Movie. Actually aku plan nak pergi tengok filem ni awal awal lagi dengan Eliza kawan aku tuh. Dia memang fanatik Remy Ishak. Aritu aku pon sempat layan filem Cun dengan dia gara-gara layan Remy Ishak.

Tetapi disebabkan 18hb aku admitted kat spital.terpaksalah hasrat ditangguhkan sehingga aku sihat dan mula bekerja. Kebetulan ada adik aku nemakan aku. Ape lagi layan jela. Before tu g makan Kenny Rogers dulu belanja dia. Agak kelam kabut nasib kami abis makan 10 min sebelum movie start. Tiket plak beli online. Senang citer kan.

Bagi aku filem ni memang sedey dan aku amat minat gila gambar die shoot filem ni. Memang terbaek bagi aku la. Jom layan gamba2 nih kejap.

Adikku Elah ...kecik2 ni doc tau.

 Me...lain x muka kami dua org.

 Hidangan kami...

 Additional order

Alamak citer pasal makan je..mana gambar untuk Nur Kasih.. Ada..nih ada...aku buh dua jela..amek dari oh Bulan..mintak izin ya..

 Allahu Akbar...hebatnya ciptaan Allah.

ala suwet nye diorang...i like.

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template