Tuesday, June 14, 2011

Ajinomoto Family Day - 50 years - Part 1

Ini adalah entry tertunda. Actually, Family Day kompeni aku adalah pada 28 May 2011. Tapi aku baru ada kelapangan untuk upload gambar. Masa tu mood aku masih sakit sebab sepanajang kat sana aku tidak dapat makan macam orang lain. Nasib baik aku. bawak susu strawberi tuh sebagai ganti nasi. Kalau tak sure aku menggigil kelaparan macam minggu pertama selepas keluar ward di mana aku loose about 5 kg. Tapi skunk naik balik huwaaaa..naik 2kg..haha melantak x ingat la tu.

Aku pergi jugak ke Genting ni disebabkan dah booking bilik hotel. Rasa macam rugi kalau tak pergi sebab dah bayar siap siap. Oh ya Family Day ini adalah yang pertama diadakan untuk replace annual dinner. Kami sampai di sana tempat 9.30 pagi dikira lambat kerana registration close 10 pagi. Tapi still ok la sebab bukan ada anak pon. Kalau ada sure aku akan gerak awal lagi kan.

So..jom layan zasstt gambar kami di sana. Setiap orang diberi tiket indoor outdoor untuk satu hari , Tiket return skyWay. Date sah untuk 28 May atau 29 May bergantung pada hari kita redeem tiket. valid untuk sehari sahaja.

Semua org dapat possing kat sini dan dia akan print kat kita. Aku je suruh photographer tu snap guna kamera aku..Skali die xpandai amek la..Tak nampak banner belakang. Hampeh. Tapi ok la kesian dia banyak kena shoot gambar. Sure pening. Anyway thanks.

Possing jela dah xdapat makan.

 En hubby bersemangat nk queue. Sekali ujan terus cabut lari.

 Acah menembak. Before snap ni aku dah menjatuhkkan dua pin dengan hanya skali tembak.
 

Possing lagi


Sambung lagi di entry seterusnya...episod seterusnya :

0 comments:

 
Umi Mya Zara Raihana Blogger Template by Ipietoon Blogger Template